پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سعید نمکی، وزیر بهداشت

حوزه/ وزیر بهداشت در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تلاش های مجموعه دست اندرکاران سلامت این استان در مبارزه با کروناویروس قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تلاش های مجموعه دست اندرکاران سلامت این استان در مبارزه با کروناویروس قدردانی کرد.

در این تماس تلفنی که ظهر امروز، همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) و در حاشیه نشست ستاد روزانه بررسی اقدامات ویژه مبارزه با کروناویروس برگزار شد، سعید نمکی وزیر بهداشت با قرائت شعری از حافظ و تبریک این عید سعید، اظهار داشت: با توجه به اپیدمی این بیماری و آمارهایی که در این ایام به دست ما می رسد، استان فارس خوش درخشید.

وی در ادامه با تصریح اینکه افتخار می کنم به وجود یکایک شما و دستانتان را به گرمی می فشارم، تصریح کرد: در طول این مدت، بهترین مدیریت را از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدیم و برای شما تندرستی و سلامتی آرزومندم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این تماس تلفنی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان فارس در اپیدمی کروناویروس، خاطرنشان کرد: مجموعه دانشگاه از ابتدای شیوع این بیماری و در تمامی ایام تعطیلات سال نو، به صورت شبانه روزی فعال بودند.

لطفی تاکید کرد: تمامی مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نشان دادند که پای کار هستند و با تمام وجود به مردم خدمت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha