جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجتمع فرهنگی مذهبی قشقایی ها در شیراز

حوزه/ رئیس هیئت امنای مجتمع فرهنگی مذهبی قشقایی ها در شیراز از توزیع گوشت گرم به مناسبت میلاد حضرت ولی عصر(عج) در میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، بهروز صادقی عصر پنج شنبه در حاشیه مراسم توزیع گوشت گرم و بسته های حمایتی و معیشتی غذایی در میان نیازمندان، ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج)، اظهار داشت: موکب حضرت ابالفضل العباس(ع) قشقایی های ایران با همکاری مجتمع مذهبی فرهنگی قشقایی ها در شیراز به مناسبت میلاد امام عصر(عج) اقدام به خرید دو راس گوسفند جهت توزیع بین نیازمندان کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر قربانی این ۲ راس گوسفند بسته های حمایتی و معیشتی شامل حبوبات، ماکارونی، رب گوجه، سویا و غیره از دیگر فعالیت هایی است که در امروز صورت گرفته و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

رئیس هیئت امنای مجتمع فرهنگی مذهبی قشقایی ها در شیراز تصریح کرد: امیدواریم حضرت ولی عصر(عج) کمک کند تا بیماری کرونا هرچه سریع تر از جهان به ویژه کشور ایران اسلامی رخت بر ببندد تا بتوانیم در سال های آینده نیز در نیمه شعبان کارهای خیر و نیک بیشتری انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت ابالفضل(ع) قشفایی ها در شیراز در ایام کرونایی اشاره کرد و بیان داشت: این مجتمع با همکاری ستاد مبارزه با کرونای قشقایی ها به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا در سطح شیراز، فعالیت های بسیاری از جمله ضدعفونی، معابر، مناطق عشایری، وسایل نقلیه و غیره کرده است.

عضو هیئت امنای موکب حضرت ابالفضل(ع) قشقایی های ایران در کربلا در پایان اظهار کرد: مجتمع فرهنگی مذهبی قشقایی ها در شیراز همچنین به منظور جلوگیری از بیماری کرونا و کمک به نیازمندان همکاری هایی با آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) و نمایندگی آستان قدس رضوی در جهت تهیه و توزیع بسته های غذایی و اقلام بهداشتی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha