پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کمک ۲۰ هزار یورویی مسلمانان به تلفن خانه رفاه سالمندان در ناتینگهام

حوزه/ موسسه خیریه «دست مسلمان» در ناتنیگهام شایر، با اهدای سخاوتمندانه ای به یک موسسه رفاهی متعلق به سالمندان باعث شد در ایام بحران کرونا این موسسه فعال باقی بماند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از chad، اهدای سخاوتمندانه سازمان اسلامی در ناتینگهام شایر در بریتانیا سبب شد تلفن سیستم رفاهی سالمندان در ایام بحران کرونا به دلیل کمبود بودجه قطع نشود.

 موسسه خیریه «دست مسلمان» در ناتینگهام شایر، کمک ۲۰ هزار یورویی به موسسه «ایج یوکی ناتز» اهداء کرد تا این موسسه بتوانند همچنان به ارائه خدمان پشتیبانی از طریق تلفن بهزیستی به سالمندان و افراد آسیب پذیر در دوران بحران شیوع ویروس کرونا ادامه دهد.

کمک مالی اهدایی مورد استفاده قرار گرفته تا افراد سالمند، صرف نظر از دین و ایمان، در قسمت های مختلف شهر ناتینگهام و منطقه بزرگتر ناتنیگهام شایر بتوانند با شماره تلفن های مربوطه این سازمان تماس بگیرند و در صورت تنها بودن یا داشتن اضطراب و نگرانی، صدای دوستانه ای در آن طرف خط داشته باشند.

سازمان خیریه دست مسلمان همچنین کمک داوطلبانه ای را برای کمک به افرادی اختصاص داده که زبان انگلیسی، زبان نخست آن ها نیست. و تمامی افراد در سرتاسر جامعه قادر خواهند بود از خدمات رفاهی در این رابطه بهره مند شوند.

 دکتر بازل آلخدر یکی از داوطلبان این نهاد اسلامی گفت: ما خوشحالیم که می توانیم به این سازمان رفاهی کمک کنیم تا خدمات بسیار مورد نیاز خود را ارائه دهند زیرا ما هم بخشی از این جامعه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha