چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سرهنگ پاسدار علی دستوری

حوزه/مسئول سابق سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از فعالیت ۲۶۰ گروه جهادی اعم از محله محور و جغرافیایی محور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار علی دستوری طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی سپاه استان با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۳ هزار جهادگر برادر و خواهر در این گروه های جهادی فعال هستند و به خصوص در جریان مقابله با ویروس کرونا، فعالیت های چشمگیری در عرصه های گوناگون در مدت اخیر داشته اند.

وی با اشاره به اجرای طرح اعتلای گروه های جهادی در سطح استان قم طی سال های اخیر و سازماندهی بهتر این گروه در جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی گفت: از جمله مهم ترین برنامه های بسیج سازندگی استان طی دو سال و نیم اخیر، اهدای حدود ۴۵۰ سری جهیزیه به زوج های جوان قمی، همچنین راه اندازی ۱۷۳ صندوق قرض الحسنه در سطح استان می باشد.

دستوری همچنین افزود: علاوه بر اجرای پروژه های مختلف فنی و عمرانی با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و برخی از ارگان ها در استان طی این مدت، بیش از ۹۰۰ نفر آموزش های مرتبط با فنی و حرفه ای در قم دیده اند و در حد توان تسهیلات مناسبی برای رونق اشتغال آن ها در اختیارشان قرار گرفته است.

 ۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha