یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فعالیت ۱۵ بانوی طلبه شوشتری برای تغسیل و تکفین اموات کرونایی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام هادی(ع) شوشتر، گفت: پس از اعلام فراخوان طلاب برای حضور در غسالخانه شهرستان شوشتر جهت تغسیل و تکفین اموات کرونایی، بانوان مدرسه به شکل داوطلبانه اعلام آمادگی کرده و تاکنون چند نفر از متوفیان را غسل و کفن کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدرسه علمیه امام هادی(ع) شوشتر یکی از مدارسی است که طلاب آن داوطلبانه جهت تغسیل و تکفین اموات کرونایی پیش‌قدم شدند.

در این راستا خانم شیعه زاده، معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام هادی(ع) شوشتر، گفت‌: پس از اعلام فراخوان طلاب برای حضور در این اقدام جهادی، بانوان مدرسه به شکل داوطلبانه اعلام آمادگی کرده و تاکنون چند نفر از متوفیان کرونایی را غسل و کفن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۵ نفر از طلاب در این طرح شرکت کرده‌اند، بیان داشت: امیدواریم دیگر هیچ‌گونه فوتی در خصوص بیماری کرونا نداشته باشیم، اما چنانچه فردی بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت، طلاب جهادی مدرسه، واجبات شرعی میت را به طور کامل و بنا بر فتاوای مراجع عظام تقلید به‌ویژه رهبر معظم انقلاب انجام خواهند داد.

شیعه زاده، با بیان اینکه کلیه مراحل تغسیل و تکفین به طور کاملاً بهداشتی انجام می‌شود، گفت: کلیه پروتکل‌های وزارت بهداشت در خصوص غسالان رعایت شده و در این خصوص جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha