جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب گفت: وارثان فرهنگ جهاد و شهادت در گوشه و کنار ایران اسلامی با حرکات خودجوش در تولید ماسک خانگی و سپس کارگاهی، بار دیگر خاطرات دفاع مقدس را زنده کردند.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: همزمانی شیوع «ویروس کرونا» در کشور و تحریم ماسک و لوازم بیمارستانی خریداری شده از جانب شیطان بزرگ، بار دیگر فعالیت های جهادی را کلید زد.  

امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: با فرهنگ سازی شعار «ما می توانیم» و اهمیت به روحیه جهادی، شاهد تولید ماسک و مواد شوینده و سایر اقلام در مسیر مبارزه با شیوع کرونا هستیم که به نوعی جامه عمل پوشتندن به شعار سال است.

وی تصریح کرد: در صورت اهمیت به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در تمام بدنه نظام و خصوصا دولت، می توان تمام نیازمندی های بیمارستانی و بهداشتی را برای کنترل و ریشه کنی هر چه سریعتر «ویروس منحوس» در داخل تأمین کرد.

حجت الاسلام خاص امیری خاطرنشان کرد: تولیدات شرکتهای دانش بنیان و ماسک‌های فیلتردار پیشرفته یونی در وزارت دفاع ‌ برای نخستین ‌بار، بارقه ای از امید به ریشه کنی ویروس کرونا را در سال « جهش تولید» ایجاد کرد.   

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه در اولین قدم روحیه جهادی، «جهش تولید» را معنا کرد، ادامه داد: وارثان فرهنگ جهاد و شهادت در گوشه و کنار ایران اسلامی با حرکات خود جوش در تولید ماسک خانگی و سپس کارگاهی، بار دیگر خاطرات دفاع مقدس را زنده کردند.

وی در پایان گفت: با توجه به فعالیت های جهادی در مساجد، کارگاه های کوچک و بزرگ و شرکت های دانش بنیان در خصوص تولید ماسک، مواد شوینده برای صادرات، در صورت حمایت و پشتیبانی جدی دولت، می شود تا مدتی معضل بیکاری را درمان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha