سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه نیروهای بسیجی یاری‌گر آسیب‌دیدگان از کرونا باشند، گفت: تمام نیازمندی‌های مردم مناطق محروم، باید احصاء شود و این منحصر به سبد غذایی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در نشست قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه که باحضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه امام علی(ع) اهواز برگزار شد، اظهارداشت: نیروهای انقلابی و بسیجی هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا با انجام اقدامات پیشگیری و درمانی در میان مردم حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به سرقت برخی از اقلام بهداشتی توسط بعضی کشورهای مدعی بیان کرد: در آمریکا، برای یک لقمه نان مردم ساعت‌ها در صف ایستاده‌اند اما الحمدالله در ایران اسلامی نعمت‌ها فراوان است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با بیان این‌که براثر شیوع ویروس کرونا بعضی از مردم آسیب دیده‌اند، خاطرنشان کرد: در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی مؤمنانه، باید پای‌کار آمد و نیروهای انقلابی و بسیجی یاری‌گر آسیب دیدگان باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، با بیان این‌که تمام نیازمندی‌های مردم مناطق محروم، باید احصاء شود و این منحصر به سبد غذایی نیست، افزود: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، پایگاه‌های مقاومت بسیج به معنای واقعی کلمه و فراخور جمعیت با محوریت امام جماعت محله فعال شوند.

وی با اشاره به این‌که هر پایگاهی خود را به نحوی آماده کند تا با هر فرمان رهبر معظم انقلاب سریعاً پای‌کار بیاید، عنوان کرد: اگر به معنای واقعی کلمه نیروی بسیجی تربیت کرد در همه عرصه‌ها موفق خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با تأکید بر اینکه برای برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، نیروهای بسیجی و فعالان پایگاه‌ها، آمر و ارقام دقیق از نیازمندان و آسیب دیدگان در مناطق خود را پایش و در زمینه توزیع بسته‌ها نیز باید ورود پیدا کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha