جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
متنا قم

حوزه/ مدیر مرکز متنا فضای مجازی بسیج استان قم گفت: مجموعه مستند" ایستاده در غبار" روایتگر جذاب مجاهدت و تلاش مدافعان بی ادعای عرصه سلامت در راستای مقابله با ویروس منحوس کروناست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسعود سلیمی با بیان این که به همت مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) فضای مجازی بسیج استان قم از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون مجموعه پنج قسمتی با عنوان "ایستاده در غبار" با موضوع جهادگران و مدافعان عرصه سلامت تولید شده است، اظهار داشت: در این مجموعه مستند با کادر بهداشت و درمان و نیز بیماران مبتلا به کرونا مصاحبه و فعالیت های و صحبت های این عزیزان به این وسیله منعکس شده است.

وی افزود: با توجه به حجم انبوه فعالیت های ارزشمند صورت گرفته در این باره لازم است که این امور در عرصه رسانه ای و با هنرمندی خاصی بازتاب پیدا کند و این که به خصوص فعالیت جهادگران بی ادعا و بسیجی در امر مقابله با کرونا در عرصه های مختلف برای عموم مردم تبیین شود.

این مستندساز جهادی همچنین گفت: این مجموعه در سه بیمارستان فرقانی، کامکار و علی بن ابیطالب(ع) شهر مقدس قم تصویربرداری شده است.

وی همچنین با اشاره به مشارکت این مرکز در تولید برنامه "به وقت قم" با همکاری موسسه رسانه ای مستشهدین وصال که در آن مصاحبه های جذاب و چالشی با مسئولان و کارشناسان صورت گرفته است، ابراز داشت: از دیگر فعالیت های مرکز متنا فضای مجازی بسیج استان قم می توان به تولید و انتشار گزارش های تصویری و نیز تولید محتوای چند رسانه ای در بستر فضای مجازی با محوریت آگاهی بخشی به مردم در امر مقابله با شیوع ویروس کرونا و نیز تهیه فیلم و مستند از فعالیت های صورت گرفته در نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران اشاره کرد که بسیاری از این مستندها و فیلم ها از صدا و سیمای استان و یا شبکه های اجتماعی پخش شده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha