جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اختصاص ۱۵ درصد از حقوق فروردین و اردیبهشت برای کمک به نیازمندان

حوزه/ کادر مدرسه علمیه خواهران سوسنگرد، ۱۵ درصد از حقوق دوماه فروردین و اردیبهشت خود را برای خرید مایحتاج روزانه خانواده های کم‌بضاعت، اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در این روزهایی که شاهد رزمایش معنوی همدلی و مواسات در سراسر کشور به‌ویژه استان خوزستان هستیم، خواهران مدرسه علمیه خدیجه کبری(س) شهرستان سوسنگرد، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از خانواده های کم‌بضاعت، ۱۵درصد از حقوق فروردین و اردیبهشت خود را به نیازمندان اختصاص دادند.

در این طرح مدیر، معاونین و کادر اجرایی مدرسه علمیه خدیجه کبری(س) علاوه بر اختصاص مبلغی از حقوق خود به‌عنوان هدیه به نیازمندان، پویشی را راه‌اندازی کرده‌اند که در آن از عموم مردم دعوت شده تا با اهداء مبالغی، به خانواده های کم‌بضاعت در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، کمک کنند.

بر این اساس ساکنین شهرستان سوسنگرد و سایر هم‌وطنان گرامی، می‌توانند مبالغ حمایتی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۹۳۷۷۸۰۱۱۶ به نام خانم «آمنه بیت سیاح» از مدرسه علمیه خواهران خدیجه کبری(س) واریز کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    ولی به نظرم اینقدر این اخبار و ...دیگر عنوان نکنندکما اینکه امام صادق (ع) می فرمایند: «لا تَتَصَدَّقْ على أعيُنِ الناسِ لِيُزَكُّوكَ؛ فإنّكَ إن فَعَلتَ ذلكَ فَقَدِ استَوفَيتَ أجرَكَ، و لكنْ إذا أعطَيتَ بِيَمِينِكَ فلا تُطلِعْ علَيها شِمالَكَ؛ فإنَّ الذي تَتَصَدَّقُ لَهُ سِرّا يَجزِيكَ عَلانِيَةً»[ جلو چشم مردم صدقه نده تا تو را ستايش كنند ؛ زيرا اگر چنين كنى هر آينه پاداش خود را گرفته اى ؛ بلكه اگر با دست راستت صدقه دادى دست چپت خبردار نشود ؛ زيرا آن كسى كه به خاطر او پنهانى صدقه مى دهى ، پاداش تو را آشكارا خواهد داد . بیشتر به نظر میرسد اینکارها ریا کاری می باشد تا کمک ولطف به نیازمندان