پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 896022
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

حوزه/ در بین قریب به ۶ هزار شهید استان قم، شهدایی هستند که همچنان گمنامند و کسی آنها را و ظرفیت و معنویت آنها را نمی‌شناسد که باید به جامعه معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر ظهر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، با تاکید بر اینکه دشمن در عرصه‌های مختلف هزینه‌های گزافی را صرف کرده تا نگذارد یاد و خاطره و فرهنگ شهدا زنده بماند اظهار کرد: چطور می‌شود که رسانه‌های آمریکایی برای شهروندان این کشور رایگان نیست و نیازمند پرداخت هزینه است اما صدها شبکه با هزینه مستقیم غرب به زبان فارسی فعالیت می‌کنند؛ هدف دشمن جلوگیری از زنده ماندن یاد و خاطره شهدا است.

وی با بیان اینکه جامعه همچنان با تمام این تبلیغات سوء یاد شهدا را در دل دارند تصریح کرد: نمایش عظمت و شکوه مردم در زمان شهادت شهید محسن حججی و شهید حاج قاسم سلیمانی به خوبی نشان داد که مردم شهدا را فراموش نکردند.

رئیس شورای استان قم با تاکید بر ضرورت معرفی تمام شهدا استان تصریح کرد: در بین قریب به ۶ هزار شهید استان قم، شهدایی هستند که همچنان گمنامند و کسی آنها را و ظرفیت و معنویت آنها را نمی‌شناسد که باید به جامعه معرفی شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha