چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 896167
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
پیام تسلیت

حوزه/ حجت الاسلام شیخ رضا وحیدی، استاد حوزه علمیه استان لرستان، بر اثر عارضه مغزی، در سن ۵۷ سالگی درگذشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام شیخ رضا وحیدی، استاد حوزه علمیه و مراکز آموزش عالی استان لرستان، شب گذشته بر اثر عارضه مغزی در سن  ۵۷ سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

پیکر آن استاد وارسته  و انقلابی امروز ساعت ۱۸ عصر ۲۸ فروردین ماه در قبرستان صالحین خرم آباد به خاک سپرده خواهد شد. 

استاد انقلابی

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تسلیت درگذشت حجت الاسلام وحیدی به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب ،خانواده معزز، طلاب و اساتید حوزه و همچنین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی لرستان، گفت: آن مرحوم بسیار مردمدار و دوستدار اهل بیت(ع) بود و سال ها عمر خود را در راه تبلیغ و تدریس آموزه های دینی در حوزه و دانشگاه صرف کرد.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به اینکه ولایتمداری و انقلابی بودن را از ویژگی های بارز مرحوم وحیدی عناون کرد و ادامه داد: مرحوم حجت الاسلام وحیدی سال ها به عنوان استاد حوزه در مدرسه علمیه کمالیه و همچنین به عنوان امام جماعت ادارات و نهادهای استان فعالیت داشت . 

وی با اشاره به اینکه مرحوم حجت الاسلام وحیدی سال ها به عنوان مدرس اخلاق و درس نهج البلاغه در حوزه و دانشگاه فعالیت داشته است گفت:آن استاد از اساتید دروس سطح عالی حوزه بود و با تواضع و ساده زیستی در پرورش طلاب مومن و انقلابی رسالت تعلیمی و انقلابی خود را ایفا کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان یادآور شد: دفاع از حریم ولایت، مواضع انقلابی، عاشق اهل بیت (ع) و سخت کوشی در تبلیغ از دیگر ویژگی های مرحوم وحیدی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha