سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فعالیت جهادی طلاب حوزه علمیه خواهران بستان آباد در مقابله با کرونا

حوزه / طلاب و کادر و اساتید مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بستان آباد در ایام مقابله با کرونا به صورت جهادی فعالیت می کنند.

خانم آمنه امیری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) بستان آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت: حوزه علمیه از جمله نهادهایی است که در هر زمان و شرایطی که احساس نیاز شود در کنار انجام رسالت تبلیغی خویش، در خدمت رسانی به مردم و انجام فعالیت های جهادی به خوبی ایفای نقش می کند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) بستان آباد افزود :طلاب و کادر و اساتید مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بستان آباد در ایام مقابله با کرونا به صورت جهادی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد : فعالیت‌های منظم طلاب، اساتید و کارکنان در فضای مجازی و گروه‌های مختلف در زمینه ارائه راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا بخشی از اقداماتی است که اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران بستان آباد به آن مشغول هستند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) بستان آباد اضافه کرد: راه اندازی کارگاه خیاطی و تولید ماسک برای مردم، توزیع در مناطق محروم، تهیه و بسته بندی و توزیع اقلام بهداشتی و غذایی برای کمک به وضعیت معیشتی خانواده ها در مناطق محروم و غربالگری از جمله فعالیت طلاب در مدارس است.

وی افزود: طرح جهادی تولید ماسک توسط طلاب و اساتید این مدرسه از جمله اقدامات چشمگیر و جهادی طلبه ها و کادر برای خدمت به مردم و تلاش برای رفع بخشی از نیاز مردم در زمینه مقابله با ویروس کرونا است.

 امیری در پایان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای عموم هموطنان، خاطرنشان کرد: اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهر(س) بستان آباد با یاری خداوند تا شکست کامل ویروس منحوس کرونا در میدان حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha