شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ طلاب و روحانیون گروه جهادی انصارالمهدی(عج) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، موفق به پایش و غربالگری حدود ۳ هزار خانواده در قم شده اند.

حجت الاسلام ابوالفضل جعفری در گفتگو با خبرنگا خبرگزاری حوزه، با اشاره به فعالیت این گروه جهادی در زمینه مقابله با شیوع کرونا که عمدتاً اعضای آن را طلاب و روحانیون تشکیل می دهند، اظهار داشت: طی این مدت موفق به بسته بندی حدود ۱۴ هزار بسته بهداشتی برای توزیع در مناطق هدف شده ایم که توزیع بیش از ۳ هزار بسته شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده به همت همین گروه جهادی صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که حوزه فعالیت گروه جهادی انصارالمهدی(عج) عمدتاً منطقه دروازه ری، نوبهار، امامزاده سید علی(ع) و نیز حوالی دانشگاه پیام نور بوده است، افزود: علاوه بر توزیع بسته های بهداشتی در جهت ضدعفونی کردن معابر و درب منازل و نیز برخی از مدارس و ادارات فعالیت داشته ایم.

این روحانی جهادگر همچنین گفت: از دیگر فعالیت های ما از ابتدای شیوع ویروس نحس کرونا، پایش و غربالگری حدود ۳ هزار خانواده در همین مناطق بوده که البته در این راستا از ظرفیت پایگاه های بسیج نیز به خوبی استفاده شده است.

وی با اشاره به این که حدود چهل نفر جهادگر در این گروه جهادی به تناوب در فعالیت های مقابله با کرونا حضور داشته اند، بیان داشت: به لطف الهی تاکنون توانسته ایم حدود ۴۵۰ بسته معیشتی را به کمک خیرین تهیه و توزیع کنیم و علاوه بر این بسته هایی نیز که از سوی سپاه و بسیج در اختیار ما قرار گرفته در اختیار خانواده های محروم و نیازمند قرار داده ایم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha