جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام تسلیت

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب همدان،  در پیامی درگذشت مادر شهید علی صباغ زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب همدان،  در پیامی درگذشت مادر شهید علی صباغ زاده را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
در اواخر ماه شعبان المعظم باخبر شدم مادر بزرگوار معلم بسیجی، شهید علی صباغ زاده، آسمانی شد؛ شخصیتی که یک عمر قریب به (۳۵) سال در فراق تک فرزند پسرش علی آقا شهید، منتظر دیدار و ملاقات با او بود.

گرچه اعتراف می‌کنم قلم عاجز از بیان توصیف اوصاف معنوی و اخلاقی این خانواده قرآنی است، اما همین قدر باید بگویم این مادر فرزندی تربیت کرد که آن فرزند در دوران انقلاب و اوایل جنگ تحمیلی خیل عظیمی از شهدا و ولایت‌مداران را نه باحرف، بلکه باعمل تربیت و هدایت و به‌سعادت رهنمون نمود، و با تاسیس کتابخانه انصار الحجه و موسسه خیریه مسجد حضرت علی(ع) و پایگاه بسیج شهیدان بیات، چون مشعلی فروزان نقش آفرینی نمود.

به حق حاجیه زهراخانم، خدیجه دوران ما و ام المومنین محله ما در همدان بود؛ عشق به امام و رهبری و ایثار و فداکاری در این خانواده حرف اول را می‌زد و گرچه پدر بزرگوار شهید صباغ زاده بعد از ذکر نحوه شهادت و اوصاف فرزند خود در ملاقات با استاد حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، در جا جان باخت و این واقعه باعث شد تا این معلم اخلاق در برنامه‌های درس‌هایی از قرآن این مطلب را اعلام کند  و شعاع نور تقوی و بصیرت این خانواده را به سمع و نظر همگان برساند و خدا اینگونه بخواهد که در سفر استاد قرائتی به همدان، ملاقات پدر شهید با ایشان رقم بخورد و او از فرزند شهیدش سخن بگوید و جناب قرائتی هم این مطالب و نحوه جان دادن پدر این شهید را، خواسته خدا و تقدیر الهی بداند؛ که حق هم همین است، اما هنوز هم ناگفته‌های این خانواده باکرامت که حق بزرگی برگردن نیروهای حزب اللهی در همدان دارند بازگو نشده است.

از رهگذر همین مرقومه از مسئولین محترم صداو سیما همدان می‌خواهم تا از این فرصت پیش آمده، مردم بزرگوار همدان، خصوصا جوانان برومند آن دیار را، از نقل خاطرات و حکایات و فیوضات این شهید بزرگوار و والدین گرامش، بی‌نصیب نگذارند و با ویژه برنامه‌ای این رسالت را به نحو احسن به سرانجام برسانند.

روح شهید صباغ زاده و والدین معظمش خصوصا مادر بزرگوارش، با اولیای دین محشور باد و یادشان همواره چراغ مسیر اهل عزت باد، آمین

شاگرد کوچک معلم شهید، علی صباغ زاده

سید جلال رضوی همدانی 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • م.الف.م IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    0 0
    سلام. در حال تمام کردن کتاب (مزد اخلاص) هستم که امروز این خبر رو دیدم. خدا به برکت این شهدا و خانواده هاشان به ما هم رحمی کند و تفضلی بلکه از دوزخ گناهان مان نجات پیدا کنیم. الهی آمین. یا‌حق.