پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اقدامات طلاب ملایری

حوزه / امام جمعه ملایر گفت: امروز حوزه علمیه و مساجد سنگر مبارزه با کرونا هستند و لذا هر مسجد به رهبری امام جماعتش مدیریت مبارزه با کرونا در منطقه خود را به عهده گرفته است و سلامت را به منطقه خود هدیه می دهند.

حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با بیان اینکه ملایر از شهرستان‌های موفق در عرصه مبارزه با کرونا است، اظهار داشت: وضعیت مناسبی در شهرستان حاکم است، به نحوی که با همان شرایط و حالت عادی گذشته زندگی مردم در جریان است.

وی با تاکید بر اینکه آمار پایین ملایر گویای این موضوع است، خاطر نشان کرد: مجموعه‌های مدیریتی شهرستان، پزشکی و پرستاری و گروه‌های جهادی، همه در ایجاد این فضا نقش به سزایی داشته‌اند که باید از همه آنها تقدیر به عمل آورده شود.

امام جمعه ملایر با اشاره به ضد عفونی کردن شهر توسط طلاب و نیروهای جهادی، بیان کرد: نه تنها سطح شهر، بلکه روستاهای اطراف ملایر نیز توسط گروه‌های جهادی ضدعفونی شده‌اند، و این کار را باید یکی از مهم‌ترین مسائل بازدارنده از شیوع ویروس در مبایر دانست.

وی با اشاره به اینکه روحانیت، از روز اول در کنار اقشار مختلف، در میدان مبارزه با کرونا حضور فعالی داشته است، عنوان کرد: با شیوع این ویروس، ستاد مردمی مبارزه با کرونا متشکل از روحانیت در شهرستان شروع به کار کرد و در آن با تقسیم وظایف و معرفی کمیته‌های تخصصی، هر فردی ضمن آشنایی با وظایف خود در صدد تحقق آنها بود.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) شهرستان ملایر به کارگاه تولید ماسک تبدیل شده است، گفت: روحانیون ملایری با لباس روحانیت وارد گندزدایی و خدمت رسانی شده اند و با جدیت نیز در این عرصه فعال هستند.

وی مطرح کرد: امروز مساجد سنگر مبارزه با کرونا هستند و لذا هر مسجد به رهبری امام جماعتش مدیریت مبارزه با کرونا در منطقه خود را به عهده گرفته است و ائمه جماعت با فعالیت‌های خود، ارمغان سلامت را به منطقه خود هدیه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha