پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علمیه ریحانه الرسول ارومیه

حوزه/ امام جمعه ارومیه از کارگاه تولدی ماسک مدرسه علمیه ریحانه‌الرسول (ص) این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت السلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز ضمن بازدید از روند تکمیل پروژه‌های عمرانی مدرسه علمیه ریحانة الرسول (ص) ارومیه، از کارگاه تولید ماسک و آماده سازی بسته‌های کمک معیشتی این مدرسه علمیه بازدید کرد.

امام جمعه ارومیه در این بازدید با قدردانی از فعالین عرصه سلامت و مبارزه با کرونا، اظهار داشت: هر چند این ویروس  باعث بروز مشکلاتی در جامعه شده است، اما اثرات با برکاتی مانند همدلی و مشارکت عمومی مردم در حل مشکلات معیشتی اقشار ضعیف داشت.

وی ادامه داد: در زمینه همدلی و همکاری در ایام شیوع ویروس کرونا، گروه‌های مختلف مردمی، دانشجویان، طلاب و جوانان انقلابی با کار جهادی اقدام به تولید ماسک، وسایل بهداشتی و همچنین تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع آن‌ها در بین اقشار ضعیف جامعه کرده‌اند که قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تمجید از عملکرد طلاب و اساتید مدرسه علمیه ریحانه الرسول (ص) ارومیه در ایام شیوع ویروس کرونا بیان داشت: اساتید و طلاب مدرسه ریحانه الرسول (ص) نیز در کنار دیگر گروه‌های جهادی اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی و تولید ماسک کرده‌اند که بصورت رایگان توسط بسیج طلاب بین نیازمندان توزیع می‌شود و این اقدامات قابل تقدیر است.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم تا با عنایت و الطاف خود زمینه اتمام و ریشه کن شدن این بیماری را فراهم کند و روز به روز روحیه مشارکت و همدلی در جامعه بیشتر شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha