یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام خانبابایی

حوزه/ حجت الاسلام خانبابایی با تاکید بر اجرای کامل رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه گفت: باید در توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان مساجد و روحانیون محور قرار گیرد و آبرو و عزت مستمندان حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد خانبابایی امروز در جلسه قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه شهرستان نوشین شهر که با حضور تعدادی از روحانیون و مسئولین مراکز نیکوکاری بخش نازلو برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای انقلابی و جهادی در ایام کرونا مردم را تنها نگذاشتند و با حضور در عرصه ضدعفونی معابر و توزیع بسته‌های میعیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه مردم را یاری کردند و تشکر از این عزیزان لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر تدوام خدمت‌رسانی و حمایت از اقشار بی‌بضاعت و آسیب‌دیده جامعه، اضافه کرد: لازم است ستادهای مواسات و همدلی با کمک خیرین و کارخانه‌ها در روستاها نیز با محوریت مساجد  و با هدایت روحانیون و همکاری پایگاه‌های بسیج و هیئات مذهبی راه‌اندازی شود و افراد نیازمند شناسایی شده و کمک‌های لازم به آن‌ها صورت گیرد.

امام جمعه نوشین‌شهر تصریح کرد: برای پرهیز از موازی کاری باید کمک‌های مردمی زیر نظر قرارگاه مواسات و همدلی صورت گیرد و در توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی باید آبروی نیازمندان مد نظر قرار گرفته و به صورت آبرومندانه و با حفظ عزت مستمندان، توزیع شود.

در پایان این جلسه اعضای حاضر گزارشی از عملکرد خود در ایام شیوع ویروس کرونا بیان کرده و آمادگی کامل خود را بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه اعلام کردند.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha