پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام پشم فروش

حوزه/ مسلم رحیمی در حکمی حجت‌الاسلام پشم فروش را به‌عنوان مشاور خود در امور مربوط به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مسلم رحیمی، مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان، در حکمی حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، را به‌عنوان مشاور خود در امور مربوط به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان خوزستان منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

با سلام و تحیات الهی

نظر به مراتب تعهد، تجربه و شایستگی جناب‌عالی، به‌موجب این حکم شما را به‌عنوان مشاور خود در امور مربوط به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان خوزستان منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با ایجاد تعامل سازنده با جوانان انقلابی استان خوزستان در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه طلاب جوان در حوزه‌های علمیه و مساجد با تشکیل هیأت های اندیشه‌ورز، زمینه همکاری مؤثر آنان را در تحقق منویات مقام معظم رهبری در سند مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فراهم آورید.

لازم به ذکر است، کلیه معاونت‌های صداوسیمای مرکز خوزستان در این راستا تمام توان خود را به کار گرفته، امید است با استعانت از خدای منان و در ظل توجهات امام زمان(عج) و در عصر زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای موفق و مؤید باشید.

مسلم رحیمی

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha