جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تقدیر

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو خبرگان رهبری با اشاره به حضور فعال و جهادی آیت‌الله اعرافی در دوران شیوع کرونا در قم گفت: بنده به نوبه خودم از زحمات وی تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ،  دو ماه از شیوع ویروس کرونا در شهر قم می‌گذرد، ویروسی که به دلیل سرعت بالا در انتشار و همچنین دوره‌ای کوتاهی که به‌صورت مخفی می‌ماند، افراد زیادی را در اوایل قم درگیر کرد.

به هر حال در همان روزهای اول شاهد افزایش قابل مشاهده بیماران بودیم که همین موضوع سبب شد که بیمارستان‌های شهر قم از نظر نیروی انسانی با مشکلاتی روبرو شوند اما این موضوع فقط روزهای اول مشاهده شد.

بلافاصله نیروهای جهادگر و طلاب وارد عمل شدند و با حضور در بیمارستان‌ها امداد رسانی و کمک‌های مختلفی را به بیماران و کادر درمانی و سایر پرسنل بیمارستان‌ها انجام دادند.

در این میان ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه نیز بارها تشکیل جلسه داد و کمیته‌های مختلفی نیز در این زمینه تشکیل شد.

علاوه بر این آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه نیز خود به‌ صورت میدانی درصحنه حضور داشت و جلسات مختلفی را نیز در این زمینه برگزار کرد و همچنین در همان روزهای اول در حکمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری را به‌عنوان دستیار ویژه خود در مبارزه با کرونا منصوب کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد حسینی خراسانی عضو خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار ما از این اقدامات تشکر کرد و اظهار داشت: آیت‌الله اعرافی در این مدت انصافاً درصحنه حضور داشت و خدمات زیادی را انجام داد.

عضو جامعه مدرسین ادامه داد: وی به‌خصوص در هدایت و حمایت از طلبه‌های جهادی و انقلابی به‌خوبی عمل کرد و بنده به نوبه‌ خودم از این زحمات تشکر و قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha