جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه بحران کرونا ادعای مردم مداری جریانات سیاسی را آشکار کرد، گفت: حوادث و بلایای طبیعی از جمله شیوع ویروس کرونا، سنگ محکی بود که مردم به راحتی بتوانند، به ماهیت حقیقی مدعیان مردم مداری پی ببرند.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم در سونامی کرونا، دلسوزان واقعی خود را شناختند، اظهار داشت: سلبریتی ها و کسانی که در هر زمان و مکانی برای کسب موفقیت در انتخابات و میادین سیاسی، ندای "مردم، مردم" آنها گوش فلک را کَر می کند، در نبرد با کرونا در میدان نبودند.

امام جمعه گیلانغرب در ادامه افزود: کسانی که با توجه به وعده های داده شده در زمان وکالت و صدرات، نتوانستند امور معیشت و اقتصاد مردم را سر و سامان دهند، در بحران ویروس منحوس هم هیچ گاه در کنار کرونا زدگان اقدامی مثبتی انجام ندادند.  

وی تصریح کرد: شیرمردان و شیرزنانی که در بیمارستان ها به عنوان مدافعان سلامت و همچنین تولید کنندگان ماسک و مواد شوینده در کل کشور بصورت جهادی در حال نبرد با ویروس بودند، از جنس مردم هستند.

حجت الاسلام خاص امیری خاطر نشان کرد: برخی کاسبان جزء در بازار که شرافتمندانه به دنبال لقمه ای نان حلال بوده و در نبرد با کرونا همراه مردم ایستادند، بهترین الگو برای نجومی بگیرانی هستند که هیچگاه لیاقت اظهار همدردی و خدمت رسانی به نیازمندان را نداشتند.

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه بحران کرونا ادعای مردم مداری جریانات سیاسی را آشکار کرد، ادامه داد: حوادث و بلایای طبیعی از جمله شیوع ویروس کرونا، سنگ محکی بود که مردم بتوانند، به ماهیت حقیقی مدعیان مردم مداری پی ببرند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha