یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیرکل اوقاف فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از هزینه کرد ۷۰۰ میلیون تومانی موقوفات شیراز به منظور مقابله با کرونا خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس موسوی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به هزینه کرد اداره کل اوقاف استان فارس به منظور مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان از محل موقوفات میرزا فتحعلی خان صاحب دیوان و موقوفه معزالوزاره برای مقابله با ویروس کرونا در شیراز هزینه شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان صرف تهیه بسته‌های بهداشتی، اقلام ضد عفونی کننده و توزیع آن در میان مردم و همچنین تهیه بسته‌های حمایتی و معیشتی ویژه خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با تصریح اینکه با شیوع ویروس کرونا افراد زیادی به سبب اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بیکار شده‌اند و کسب و کارهای زیادی مانند سایر نقاط کشور در شهر شیراز و استان فارس تعطیل شده و به تبع این موضوع، خانواده‌هایی برای تامین مخارج زندگی خود با مشکلات فراوان مواجه شده‌اند، عنوان کرد: بر این باورم که برای کمک به مردم، امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور و تلاش واقفان، خیران و متولیان موقوفات است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، بنا به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و مواسات در جامعه و کمک مومنانه به نیازمندان، با هدف کمک به معیشت خانواده‌ها با اجرای رزمایش بزرگ "ضیافت همدلی" از محل موقوفات فارس و کمک‌های خیران، بسته‌های حمایتی و سبد ارزاق تهیه خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با اجرای رزمایش بزرگ ضیافت همدلی، قریب ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه و به خانواده‌های نیازمند این استان اهدا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha