جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت تمامی برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه استان با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان،   گفت: از ۶ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت به مدت یک هفته بنام هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده و با توجه به شرایط جدید کشور در زمینه بهداشتی و مشکلات ویروس کرونا برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج با شرایط خاص برگزار می‌شود.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: تمامی برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه استان با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزار خواهد شد و بیشتر برنامه‌های این هفته به طور غیر حضوری و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.  

وی ادامه داد: اولین برنامه هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار خواهد شد.  

حجت الاسلام معبودی افزود: با توجه به اینکه رسالت و وظایف سپاه علاوه بر عرضه نظامی در مباحث فرهنگی و اعتقادی نیز مأموریت دارد ترویج و نهادینه سازی افکار و اندیشه‌های شهید مطهری یکی از اهداف نامگذاری هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج است.  

وی اضافه کرد: سپاه در سه حوزه جنگ سخت و نیمه سخت و نرم،  فعالیت و مأموریت دارد، لذا سپاه اگر بخواهد در مأموریت و اهداف خود موفق باشد حتماً باید در کنار تجهیزات نظامی دارای نیروهای اعتقادی و معنوی قوی باشد.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: ترویج افکار شهید مطهری یکی دیگر از اهداف هفته گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است. 

وی افزود: تلاش  می‌کنیم در هفته عقیدتی و سیاسی حق شهید مطهری را به جا آوریم و اجازه ندهیم که اندیشه‌های والای این شهید بزرگوار فراموش شود، بلکه تلاش می‌کنیم که اندیشه‌های این شهید در زندگی همه بخصوص سپاهیان و بسیجیان ساری و جاری باشد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha