پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/کارگاه تولید دستکش، ماسک و لباس پزشکی توسط قرارگاه جهادی طلاب اصفهان

حوزه/ مسئول اجرایی قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون اصفهان از تولید روزانه ۳۰ هزار دستکش یک بار مصرف و ۵۰۰ دست لباس بیمارستانی خبر داد. ​

 امیرمسلم حاجیلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، از راه اندازی کارگاه تولید دستکش یک بار مصرف و کارگاه تولید لباس ویژه کادر درمانی توسط قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

وی با بیان این که کار تولید لباس بیمارستان با هشت چرخ صنعتی توسط خواهران جهادگر شروع شد، گفت: در روزهای آینده این تعداد چرخ به بیست عدد افزایش خواهد یافت و با تمهیدات انجام شده، پیش بینی می کنیم از تولید روزانه ۱۰۵ دست لباس، به تولید روزانه ۵۰۰ دست برسیم.

 مسئول اجرایی قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون اصفهان همچنین به تولید دستکش یک بار مصرف توسط جهادگران قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: کارگاه تولید دستکش با سه دستگاه ابتکاری که توسط گروه های جهادی ساخته شده، به صورت روزانه توان تولید ۱۰ هزار دستکش با هر دستگاه را دارد که بر همین اساس ۳۰ هزار دستکش در روز تولید می شود.

وی اضافه کرد: اگر مواد اولیه توسط خیرین تهیه شود می توانیم روزانه تا ۲۰۰ هزار دستکش تولید کنیم.

 حاجیلو با تاکید بر تلاش شبانه روزی طلاب و روحانیون جهادگر برای تولید ملزومات بهداشتی، تصریح کرد: در کارگاه تولید لباس، ۱۲ خواهر به صورت جهادی در دو شیفت فعالیت می کنند و علاوه بر آن ۲۱ نفر از برادران نیز به صورت دو شیفت در کارگاه تولید دستکش فعالیت دارند.

مسئول اجرایی قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون اصفهان خاطرنشان کرد: اگر پروتکل های دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تولید ماسک را طی نماییم، پس از بررسی و تایید کارشناس بهداشت، کارگاه تولید ماسک نیز فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

حاجیلو عنوان کرد: اقلام بهداشتی تولید شده به صورت رایگان در بین افراد و خانواده های محروم توزیع می شود که شامل مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح، دستکش یک بار مصرف و ژل ضدعفونی کننده است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha