پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجد

حجت الاسلام بابایی گفت: جشنواره «برترین رسانه مسجد»با هدف فعال نمودن مساجد در فضای مجازی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان پیرامون تشریح برنامه های  اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه به  مناسبت ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مساجد و محافل عبادی و نزدیکی ایام به آغاز ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه هایی با محوریت مجازی تعریف شده است.

وی بیان کرد: جشنواره ای تحت عنوان «برترین رسانه مسجد»  تعریف و تبیین شده است، در این جشنواره همه مساجد شهرستان،  یک کانال در فضای مجازی تشکیل می دهند.

حجت الاسلام بابایی توضیح داد: مساجد و اهالی هر مسجد در قالب هایی از جمله روایت اتفاقات و فعالیت های تاثیرگذار در صحنه، گزارش و مستند فعالیت های اجتماعی و برنامه های اقتضائی، تولید فیلم کوتاه و مستند، تولید پادکست های صوتی، و ... می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: موضوعاتی که مساجد می توانند آثار خود را پیرامون آن ارسال کنند، شامل فعالیت های اجتماعی، برنامه های اقتضائی متناسب با ماه مبارک رمضان کرونایی، جهش تولید، مواسات و همدلی، تاثیر معنویت دینی بر بهبود بیماری، گام دوم انقلاب، ملت قهرمان ایران، امید در جامعه، جبهه مقاومت اسلامی، سردار سلیمانی و مدافعین حرم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه تاکید کرد:  این جشنواره در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری آن فعال سازی مساجد در فضای مجازی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha