سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نمایشگاه در خانه

حوزه/ «نمایشگاه در خانه» نام پویشی است که توسط انتشارات شهیدکاظمی همزمان با ایام تعطیلی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با توجه به اینکه در این ایام هرساله بزرگترین رویداد فرهنگی کشور برگزار می‌گردید؛ امسال ویروس منحوس کرونا مانع از برگزاری سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در موعد مقرر شد؛ اما بعضی از ناشران از این محدودید فرصتی ساخته و اقدام به برگزاری طرح های فروش ویژه به صورت مجازی نمودند همچون  نشر جهادی و انقلابی شهیدکاظمی.

 این انتشارات با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی، پویش «نمایشگاه در خانه»را راه‌اندازی کرده است که ضمن رعایت نکات بهداشتی در بسته های ارسالی، خدماتی ویژه چون تخفیف 25 درصدی، ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور و اهدا اقلام فرهنگی برای علاقه مندان ارائه می نماید.

انتشارات شهید کاظمی با هدف ترویج  فرهنگ کتاب‌خوانی و با شعار «نمایشگاه در خانه» از دیگر ناشران نیز دعوت می‌کند تا با پیوستن به این پویش گام دیگری را در نشر فرهنگ کتاب و کتابخوانی بردارند.

علاقه‌مندان جهت تهیه آثار این انتشارات می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات(nashreshahidkazemi.ir)، ارسال نام کتاب به سامانه پیامکی3000141441 و یا تماس با تلفن 02537840844 اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha