دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قدردانی طلاب خواهر تویسرکانی از جهادگران عرصه سلامت

حوزه / عصر امروز مدیر،  کادر و طلاب مدیر مدرسه علمیه کوثر تویسرکان با حضور در بیمارستان محل نگهداری بیماران کرونایی، از ایثارگری جهادگران عرصه سلامت تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر امروز مدیر،  کادر و طلاب مدیر مدرسه علمیه کوثر تویسرکان با حضور در بیمارستان محل نگهداری بیماران کرونایی، از ایثارگری جهادگران عرصه سلامت تقدیر کردند.

خانم لیلا ترکاشوند، مدیر مدرسه علمیه کوثر تویسرکان، ضمن تقدیر از مدافعان سلامت، اظهار داشت: پرستاران و پزشکان ما امروز به عنوان مدافعان سلامت و جهادگر با تمام وجود در حال مبازه با بیماری کرونا قرار دارند و با گذشت دو ماه از شیوع این بیماری، همچنان با عشق در حال خدمت رسانی به بیماران هستند.

وی با اشاره به ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و از خود گذشتگی مدافعان حرم در چند سال اخیر، خاطرنشان کرد: همان گونه که این عزیزان مدافعان امنیت و جان و مال مردم بودند، کادر درمانی ما هم به عنوان مدافعان سلامت مردم در خط مقدم این جنگ حضور دارند.

مدیر مدرسه علمیه کوثر تویسرکان تصریح کرد: در این راستا عصر امروز از طرف ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان و حوزه علمیه، ضمن اهدا تقدیر نامه‌ و بسته‌های آبمیوه، از خدمات کادر درمانی و خدماتی بیمارستانی تقدیر شد، چرا که این کمترین کاری بود که می‌توانستیم برای رفع خستگی این عزیزان انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha