جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / حضور مدیر حوزه علمیه استان و مدیر کل سازمان تبلیغات استان بر مزار شهید قاسمی

حوزه / مدیر حوزه علمیه حوزه علمیه همدان گفت: شهید حجت الاسلام قاسمی نه تنها حوزه علمیه همدان، بلکه تمامی حوزه ها را داغدار کرد و غم بزرگی را بر دل‌ها گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بعد از ظهر امروز مدیر حوزه علمیه استان همدان به همراه معاونین خود و مدیرکل تبلیغات اسلامی و خانواده شهید قاسمی، بر مزار طلبه شهید همدانی حاضر شدند و به مقام این شهید ادای احترام کردند.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، با تسلیت به خانواده شهید قاسمی، خاطر نشان کرد: باید به محضر امام زمان(عج) از دست دادن سربازی از سربازان فداکار ایشان را که در سنین جوانی برای تبلیغ و ترویج دین قرار داشت را تسلیت بگوییم.

وی افزود: از دست دادن شهید قاسمی نه تنها حوزه علمیه همدان، بلکه تمامی حوزه ها را داغدار کرد و غم بزرگی را بر دل‌ها گذاشت.

مدیر حوزه علمیه استان همدان به بیانات مقام معظم رهبری پس از  شهادت شهید قاسمی، اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در دو مورد از این شهید بزرگوار تجلیل کردند و حضور مردم در مراسم ایشان را نشان از تدین و اعتماد مردم به روحانیت نامیدند.

وی به حضور آیت الله اعرافی در مراسم چهلم شهید قاسمی در همدان اشاره کرد و گفت: به برکت خون شهید قاسمی، در مراسم چهلم این طلبه شهید، چهل و یک طبله به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند تا با صدای بلند به جهانیان ثابت کنند که از دست دادن یکی از سربازان امام زمان(عج) ما را در مسیر خود مصمم تر خواهد کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرار بود تا مراسم باشکوهی در سالگرد شهید قاسمی برگزار شود، تصریح کرد: آمادگی کامل برای برگزاری این مراسم فراهم بود، اما متاسفانه به دلیل شیوع این ویروس منحوس امکان برگزاری مراسم وجود نداشت و به همین دلیل امروز بر مزار این شهید عزیز حاضر شدیم.

وی در پایان یک جلد قرآن کریم را به پدر شهید قاسمی اهدا کرد و گفت: در جلسه اخیر مجلس خبرگان رهبری که خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شده بودیم، حضرت آقا قرآنی را به اعضا اهدا کردند و بنده نیز این قرآن را با افتخار از جانب مقام معظم رهبری و حوزه علمیه، تقدیم خانواده معظم شهید خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha