شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 897112
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
حسن احمدلو اتاق اصناف قم

حوزه/ رئیس اتاق اصناف مرکز قم از بررسی دقیق و مجدد همه اصناف خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حسن احمدلو در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های ابتدایی دقت لازم بر روی آسیب‌های همه اصناف و مشاغل نشده بود که دوباره کارشناسان به بررسی وضعیت همه رسته‌ها پرداختند.

وی ادامه داد: در بررسی مجدد ۴ هزار واحد صنفی مورد توجه قرار گرفته و به ترتیب در حال بررسی و شناسایی وضعیت این واحدهای صنفی هستیم همه ۸۰۰ رسته به‌صورت تفکیک ‌شده طبقه‌بندی ‌شده و میزان خسارت و درخواست و همچنین نیازهای آن‌ها را اعلام کرده‌ایم.

رئیس اتاق اصناف مرکز قم تأثیرپذیری بسیاری از مشاغل زیرمجموعه هر رسته را به تفکیک بیان کرد و گفت: به‌طور مثال با تعطیلی تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، گل‌فروشی‌ها، پروتئینی، قنادها و پوشاک زیرمجموعه رسته تالارها دچار آسیب شده‌اند.

وی متضرر شدن واحدهای تاکسی‌های تلفنی و اینترنتی را نیز موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: باوجوداینکه تاکسی‌ها اجازه فعالیت داشتند اما مردم رغبتی برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی نداشته و این صنف نیز دچار آسیب شده است.

احمدلو خواستار بازنگری بسته‌های حمایتی شد و افزود: ما پیشنهادهای خود را به اتاق بازرگانی و استاندار محترم تقدیم کرده‌ایم و امیدواریم برای اختصاص بسته‌های حمایتی بازنگری انجام‌شده تا همه صنوفی که دچار آسیب شده‌اند از این بسته برخوردار شوند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha