جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتاب آنلاین

حوزه/ با محوریت دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، دومین نشست از سلسله نشست های کتاب آنلاین به ابتکار اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری نشر کتابستان رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه نشست معرفی و نقد کتاب های "حکمت نقوی" و "خورشید رهنمای" با حضور نویسندگان اثر و حسین حیدری منتقد برگزار می شود.

سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در همین باره در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دومین نشست ابتکاری "کتاب آنلاین" این اداره کل در صفحه اینستاگرام کتابستان رضوی به صورت پخش زنده پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می شود.

وی افزود: این نشست که با نام امام هادی و امام رضا (علیهم السلام) مزین شده در نخستین شب جمعه ماه مبارک رمضان با حضور حجج اسلام جواد محدثی و ابوالفضل هادی منش و دیگر کاربران فعال در فضای مجازی برگزار می شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: این نشست مجازی با هدف معرفی کتاب، ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و معرفت افزایی همگانی نسبت به خاندان‌ پیامبر (ص) صورت می گیرد.

وی در ادامه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر استفاده از فضای مجازی اشاره کرد و افزود: سیاست‌های فرهنگی و ابلاغی فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز بر این استوار است که برنامه ها و خدمات کتابخوانی و کتابخانه ای با توجه به تعطیلات کرونایی در فضای مجازی انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: سلسله نشست های کتاب آنلاین به همت اداره کل کتابخانه های عمومی و با هدف لذت خواندن و به اشتراک گذاری کتاب‌های خوب و همین طور مدیریت و هدایت فضای مجازی به سبک و سیاق درست اندیشیدن و احیای فرهنگ اصیل اسلامی ایران و تداوم فعالیت های فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در تعطیلات کرونایی است و براین باوریم که هیچ بهانه و مشکلی مانع اجرای طرح های کتابخوانی نمی شود بلکه ما به عنوان افسران جنگ نرم از هر تهدیدی به عنوان فرصت و پیشرفت در کار استفاده می کنیم.

عمرانی ضمن دعوت آحاد مردم شریف و مومن و انقلابی به شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به سامانه www.samakpl.ir یادآور شد: کتاب "رهنمای خورشید" و "حکمت تقوی" از منابع جوان و بزرگسال دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی است که امیدواریم جوانان و بزرگسالان عزیز با مطالعه این کتب پرسش های خود را با نویسندگان محترم مطرح کنند و نقطه نظرات خود را در این نشست با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

وی در خاتمه از همکاری خوب نشر کتابستان رضوی و نیز حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی و حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل هادی منش نویسندگان کتابهای "حکمت نقوی" و "خورشید رهنمای" تشکر و قدردانی کرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha