شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهدی کبیری پور

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: شهر و شهرستان قم به حدود ۵۰ محله تقسیم شده و هر بخش یک محله محسوب شد و در جریان کرونا محله محوری بر اساس این تقسیم بندی انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدی کبیری پور پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از طلاب جهادی که در اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: این اتفاقات و شیوع کرونا باید ما را هشیار کند تا مساجد را به سمت جایگاه حقیقی خود سوق دهیم.

وی افزود: بعد از بررسی های ما، این نتیجه حاصل شد که ۱۵ محله قم در اثر کرونا آسیب جدی دیده اند و برای جبران این آسیب برنامه ریزی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: شهر و شهرستان قم به حدود ۵۰ محله تقسیم شده و هر بخش یک محله محسوب شد و در جریان کرونا محله محوری بر اساس این تقسیم بندی انجام شد.

کبیری پور عنوان کرد: ضدعفونی، غربالگری، تهیه غذا برای نیازمندان، تهیه اقلام بهداشتی، کمک به کادر درمان و خدمت در آرامستان ها به برکت فعالیت های مخلصانه گروه های جهادی، مردمی و طلاب رقم خورد.

وی تاکید کرد: بسیجی بودن به عضویت در نهاد خاصی ارتباط ندارد، بسیجی بودن یک مسیر است و هر کسی در راه کمک به مردم قدم بردارد، بسیجی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) یادآور شد: عضویت در بسیج نمادی است که ما می خواهیم اعلام کنیم که ما می خواهیم برای حمایت از انقلاب پای کار باشیم، بنابراین عضویت در بسیج بودن و بسیجی بودن تفاوت دارد و کسانی که در این روزها کارهای خیر انجام دادند بسیجی هستند.

کبیری پور بیان کرد: لازم است مدیران محلات در کارهای تبلیغاتی کمک کنند و درخواست ما این است که همانطور که مدیران محلات در عرصه های مختلف مخلصانه فعالیت کردند، در این زمینه هم دوشادوش مبلغین و طلاب همکاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha