پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله نورمفیدی

نماینده ولی فقیه در استان گلستان طی نامه ای به مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، خواستار بازنگری تصمیم فدراسیون بستکبال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، متن نامه آیت الله نورمفیدی به مزیر ورزش و جوانان، بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان دامت افاضاته

بعد السلام و التحیه
  با آرزوی توفیق الهی خدمتگزاران و دفع بلیه پلید "کرونا"در عالم و کشور، همانگونه که در جریان هستید، پس از شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص کشور، بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی تعطیل شده است. در روزهای اخیر مراجعه  مکرر مدیران، متولیان، معتمدان، علاقه مندان و دلسوزان ورزش استان و همچین جوانان گرگان به اینجانب از تصمیم فدراسیون بسکتبال در خصوص سرانجام لیگ و عدم اعلام قهرمانی تیم گرگان و اعزام تیم به رقابت های آسیایی به شدت گلایه و نارضایتی  داشتند. این در حالی است که بنا بر گزارش های رسیده، تیم گرگان توانسته است در مسابقاتی فشرده، مقام نخست این مسابقات را کسب کند.

 جنابعالی شاخص های برتر و فرهنگ غنی استان گلستان و شهر گرگان را اشراف دارید که تیم بسکتبال گرگان، از دیرباز در ورزش کشور حضور داشته و همواره یک تیم مردمی بوده است؛ اکنون نیز این تیم با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهرگرگان، فعالیت دارد و تمامی هزینه ها از محل بیت المال، درآمد و عوارض مردمی تامین می شود. 

با عنایت به حساسیت موضوع از آن بزرگوار که از مدیران با تجربه و دلسوز کشور هستید انتظار دارم بر اساس ضوابط و مصالح تشکیلاتی و اتخاذ تدابیر شایسته موجبات رفع نگرانی اهالی ورزش گرگان و علاقه مندان به این ورزش را فراهم آورید تا از تضییع حقوق شهروندان گرگان جلوگیری  بعمل آید.

موفقیت جنابعالی و مدیران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواستارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید کاظم نورمفیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha