پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم ختم مجازی برای سالگرد شهادت طلبه همدانی

حوزه / مسئول قرارگاه گروه‌های جهادی حوزه علمیه همدان گفت: در کنار برنامه‌هایی که قرار است در ایام سالگرد شهادت شهید قاسمی برگزار شود، قرارگاه جهادی حوزه استان، اقدام به برگزاری مراسم ختم مجازی در ساعت ۲۱ روز شنبه می کند.

حجت الاسلام ناصر طاهری، مسئول قرارگاه گروه‌های جهادی حوزه علمیه همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تشریح نحوه شکل گیری این قرارگاه، گفت: پس از شیوع ویروس کرونا، طلاب همدانی در قالب این قرارگاه به صورت داوطلبانه و جهادی اقدام به خدمت رسانی به هم استانی‌های عزیز در ابعاد مختلف کرده‌اند.

وی افزود: ضد عفونی معابر، توزیع اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم، حضور در بحث تغسیل و تدفین از جمله اقداماتی است که توسط این گروه تا به حال صورت گرفته و در ادامه نیز انجام خواهد شد.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به سالروز به شهادت رسیدن طلبه شهید، حجت الاسلام مصطفی قاسمی اظهار داشت: از ماه‌های پیش بنا بر هماهنگی‌هایی که توسط مدیریت حوزه علمیه استان صورت گرفته، قرار بود تا مراسم با شکوهی برای این طلبه شهید در همدان برگزار شود، اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا شرایط تغییر کرد.

وی با بیان اینکه طلاب جهادی حوزه علمیه همدان خود را موظف به رسالت تبلیغی در قبال شهید قاسمی می‌دانند، ابراز کرد: در کنار برنامه‌هایی که قرار است در این ایام تشکیل شود، قرارگاه جهادی حوزه علمیه استان، اقدام به برگزاری مراسم ختم مجازی در روز شنبه گرفته است.

مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه همدان اظهار کرد: سخنران این برنامه که با همکاری هیئت رزمندگان ثارالله همدان برگزار می‌شود، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان از اساتید حوزه می‌باشد و کربلایی مصطفی میرزایی نیز در این مراسم به مداحی خواهد پرداخت.

وی زمان برگزاری این مراسم را ساعت ۲۱ روز شنبه اعلام کرد و گفت: به دلیل شرایط فعلی، این مراسم بدون حضور جمعیت و به صورت مجازی برگزار خواهد و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه مجازی این قرارگاه در پیام‌رسان اینستاگرام به آدرس khatme-majazi، در مراسم سالگرد شهید قاسمی شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha