شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 897170
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳
پدر شهید قاسمی

حوزه / پدر شهید قاسمی با بیان اینکه سربازی امام زمان(ع) یکی از بزرگترین آرزوهای شهید قاسمی بود، گفت: عشق به طلبگی و حضور در حوزه‌های علمیه، روز به روز در وجود مصطفی بیشتر می‌شد تا آن که وارد حوزه علمیه شد و به آرزوی خود رسید و در همین راه هم به شهادت رسید.

علی قاسمی پدر شهید مصطفی قاسمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با ذکر خاطراتی از شهید قاسمی، از خصوصیات اخلاقی فرزند خود که سال گذشته توسط یکی از اراذل و اوباش در مقابل مدرسه آیت الله آخوند، به صورت بسیار مظلومانه به شهادت رسید، گفت.

پدر شهید قاسمی با بیان اینکه مصطفی از کودکی خود در زمینه حلال و حرام و عمل به دستورات الهی بسیار حساس بود، اظهار داشت: مصطفی همیشه اهل ذکر، دعا و مناجات بود، و علاقه و اعتقاد او به زیارت عاشورا، نماز اول وقت و جماعت بسیار زیاد بود.

وی با بیان اینکه سربازی امام زمان(ع) یکی از بزرگترین آرزوهای شهید قاسمی بود، عنوان کرد: عشق به طلبگی و حضور در حوزه‌های علمیه، روز به روز در وجود مصطفی بیشتر می‌شد تا آنکه وارد حوزه علمیه شد و به آرزوی خود رسید و در همین راه هم به شهادت رسید.

پدر شهید قاسمی دائم الذکر بودن را از ویژگی‌های بارز فرزند خود برشمرد و گفت: هر وقت با او راه می‌رفتم او مشغول ذکر گفتن و راز و نیاز با خدای خود بود و تسبیح در دستان او در روز حادثه نیز گویای همین اعتقاد و رفتار او بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha