جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی- امام جمعه خرم آباد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه نیاز هیچ مستحقی نباید بدون پاسخ بماند، گفت: باید نیازمندان واقعی شناسایی و کمک های مومنانه با برنامه ریزی های منسجم به خانواده های نیازمند ارائه شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در مراسم آغاز رزمایش کمک مومنانه شهرستان خرم آباد، با تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان بهار قرآن، نزول رحمت الهی و درک حقیقت و عظمت قرآن است که باید با بهره گیری از ظرفیت های معنوی این ماه در راه بندگی با اخلاص تلاش نماییم . 

وی با اشاره به اینکه مردم نوعدوست ایران اسلامی همواره در راه خدمت به نیازمندان زبانزد و شهره بوده اند، افزود: انفاق ،مواسات و ایثار همواره در قرآن کریم و سیره معصومین(ع) سفارش و تاکید شده است و خیران در این راه همواره از نیازمندان دستگیری کرده اند . 

وی با بیان اینکه شیعیان امام علی (ع) همواره در دستگیری از نیازمندان سیره آن امام همام را در پیش  گرفته اند خاطرنشان کرد: خیران و افراد نیکوکار همواره به شکلی آبرومندانه نیازهای مستمندان را پاسخ می دهند. 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا شاهد همدلی و اتحاد مردم نوعدوست و نیکوکار ایران اسلامی در کمک های مردمی به افراد نیازمند بوده ایم، گفت: این مهم پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب رزمایش های مومنانه شتاب بیشتری گرفته و با برنامه ریزی های هدفمند انجام می گیرد . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه نیاز هیچ مستحقی نباید بدون پاسخ بماند، افزود: باید نیازمندان واقعی شناسایی و کمک های مومنانه با برنامه ریزی های منسجم به خانواده های نیازمند ارائه شود . 

وی در پایان با اشاره به اینکه امام حسن مجتبی (ع) مولود این ماه از مصادیق انفاق و نیکوکاری است، خاطر نشان کرد: امید می رود طی روزهای آینده نیز خیران نیکوکار بیشتر پای کار بیایند و این کمک های مومنانه ادامه دار و مستمر باشد . 
 
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha