جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از اقشار مختلف مردم، طلاب و روحانیت، بسیجیان، خیرین و همه کسانی در رابطه با کمک به آسیب دیدگان ناشی از  بیماری کرونا و نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در حاشیه مراسم توزیع اولین مرحله بسته‌های معیشتی قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه که در مسجدالنبی(ص) شهر قزوین برگزار شد،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نیمه شعبان بر رسیدگی بیشتر به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا تأکید کردند که خوشبختانه ملت ایران به این فرمایشات رهبری جامه عمل پوشاندند و امروز نه تنها در استان قزوین، بلکه در جای جای کشور عزیزمان این برنامه به خوبی در جریان است.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شده و به خوبی مردم دارالمؤمنین قزوین به میدان آمدند تا اقلام مورد نیاز افراد آسیب دیده از ویروس کرونا را به دست آنها برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: شایسته است اقلام مورد نیاز این عزیزان  با اکرام و تکریم به آنها اهدا شود.

وی ادامه داد: هدف مقام معظم رهبری از برگزاری رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه این است که در کنار رزمایش مدافعان سلامت، حرکت بزرگی نیز برای رفع مشکلات مردم برداشته و باعث آرامش آنها شود.

وی اظهارکرد: درکنار فعالیت های اقشار مختلف مردم، قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین هم یکی از گروه های جهادی و فعالی است که پس از شیوع ویروس کرونا برنامه های مختلفی برای مبارزه با این ویروس منحوس داشته است؛ روحانیت بارها در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار مردم بوده و این افتخار خدمت رسانی را با افتخار ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha