شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دهقان نژاد

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذار ی ائمه جمعه استان قزوین گفت: باید دست نیازمندان را گرفته و به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه در قزوین، حجت الاسلام حسن دهقان نژاد در بازدید از قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در مسجدالنبی قزوین ضمن تقدیر از تلاشهای ارزشمند خیرین، طلاب، روحانیت و ائمه جمعه و جماعات در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، گفت: در راستای لبیک گویی به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان، بلافاصله ستاد شهرستانی با محوریت نماینده ولی فقیه در قزوین در مکان مسجدالنبی تشکیل شد و با همکاری فرماندهان پایگاه های مقاومت، مسئولان هیات مذهبی، طلاب و روحانیت و خیرین  نسبت به شناسایی افراد واجد شرایط به صورت پایگاه محور و محله محور اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: در این رابطه اولویت شناسایی افرادی بودند که از بیماری کرونا آسیب جدی دیده بودند وخانواده هایی که تحت پوشش هیچ ارگان ونهادی نبودند.

رئیس شورای سیاستگذار ی ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: قرارگاه مواسات با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و مشارکت ائمه جمعه، سپاه، بسیج، حوزه های علمیه و خیرین، دست نیازمندان را گرفته و به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

حجت الاسلام دهقان نژاد از تلاش ارزشمند رسانه ها در عرصه اطلاع رسانی به موقع در رابطه با قرارگاه مواسات مؤمنانه تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha