جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
منتظری دادستان کل کشور

حجت الاسلام و المسلمین منتظری، گفت: در نظام جمهوری اسلامی این انتظار وجود دارد که از این فضا استفاده بهینه شود؛ اما متاسفانه می‌بینیم این موضوع دستخوش یک سری مسائل و اغراض‌ها شده و به عبارت دقیقتر از این فضا حسن استفاده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری،  در مراسم معارفه معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان به تعبیر قرآن کریم ماه نزول قرآن و ماه نزول فرشتگان الهی، ماه عبادت و بندگی است.

دادستان کل کشور بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق داد بار دیگر ماه مبارک رمضان را درک کنیم و از فیوضات آن بهره‌مند شویم. امیدواریم که هرچه زودتر این بلای وارد شده به مردم برطرف و زمینه و شرایط برای برپایی مجالس و محافل انس با پروردگار فراهم شود.

وی در ادامه به نقش و جایگاه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی موضوع مهمی است که باید با دقت نظر و حساسیت مسائل آن را پیگیری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: اهمیت این فضا را می‌توان در بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به ساماندهی آن مشاهده کرد. قطعا فضای مجازی کنونی ابزاری است که دشمن از آن حداکثر استفاده را کرده و سعی می‌کند از این طریق بیشترین ضربه را به نظام ما وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی این انتظار وجود دارد که از این فضا استفاده بهینه شود؛ اما متاسفانه می‌بینیم این موضوع دستخوش یک سری مسائل و اغراض‌ها شده و به عبارت دقیق تر از این فضا حسن استفاده نمی‌شود.

دادستان کل کشور عنوان کرد: همه تاکیداتی که مقام معظم رهبری درباره ساماندهی فضای مجازی داشته اند نشان می‌دهد که فضای مجازی چقدر اهمیت دارد و البته بیشترین و بلندترین گام‌ها را هم در مسیر ساماندهی این فضا شخص مقام معظم رهبری برداشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سنوات مختلف پس از انقلاب در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت با موانع و چالش‌هایی مواجه بوده است، اما این‌ها باعث نگردیده که از مسیر پیشرفت و موفقیت خارج شویم و ان‌شاءالله این حرکت با تلاش خدمتگزاران و دلسوزان نظام ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های جاویدنیا در سمت سرپرستی معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور تقدیر و جواد بابایی به سمت معاون امور فضای مجازی دادستانی کل معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha