پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
لاریجانی

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به روسای مجالس کشورهای اسلامی،گفت: رمضان، مجالی در نیایش و ستایش رب العالمین برای عبور از بحران‌های جهانی و منطقه‌ای و فرصتی مناسب برای تقویت همدلی و همصدایی امت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علی لاریجانی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی، فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و این ماه را مجالی برای تقویت همدلی و همصدایی امت اسلامی و فرصتی مناسب برای رفع بحران‌ها و مشکلات فراروی جامعه مسلمین دانست.

متن پیام رئیس مجلس به این شرح است:

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته؛

خرسندم صمیمانه‌ترین تبریکات این جانب را به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ستایش به درگاه خداوند متعال پذیرا باشید.

رمضان، مجالی در نیایش و ستایش رب العالمین برای عبور از بحران‌های جهانی و منطقه‌ای و فرصتی مناسب برای تقویت همدلی و همصدایی امت اسلامی است.

باور قلبی دارم؛ تحکیم انسجام و یکپارچگی میان کشورهای مسلمان در شرایط خاص و جهانی پس از بحران کرونا، موجبات ثبات، امنیت و آرامش پایدار و صحت و تندرستی در جهان اسلام را فراهم خواهد کرد.

با اغتنام از فرصت، تأکید می‌نمایم که مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از تقویت هرچه بیشتر همکاری‌ها و تعامل سازنده با مجالس کشورهای اسلامی برای انسجام و هم‌گرایی تا رفع این بحران فراگیر و سایر مشکلات فرا روی امت اسلامی استقبال می‌کند.

در ماه نزول قرآن، از خداوند عزوجل، موفقیت روزافزون سرکارعالی، نمایندگان محترم، پارلمان و دولت آن کشور را مسألت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha