شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فعالیت های جهادی مدرسه علمیه الزهرا(س) تبریز

حوزه / مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) تبریز گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا و با تعطیلی آموزش مدارس علمیه، گروه جهادی این مدرسه، وارد کارزار مبارزه با کرونا و حفظ سلامت مردم شد.

خانم منیره افراشته، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت: طلاب این مدرسه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تحت گروه جهادی مدرسه علمیه الزهرا(س) تبریز این روزها به ارائه خدمات اجتماعی می‌پردازند و تلاش و همت مضاعف دارند تا بتوان در سایه همدلی مردم، بر این ویروس غلبه کرد.

وی ادامه داد: از عرصه‌های فعالیت طلاب این مدرسه برای مقابله با بیماری کرونا ، تولید ماسک است؛ بعد از تولید، آن‌ها را در اختیار خانواده‌ها به‌ویژه مناطق محروم قرار می‌دهند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) تبریز افزود: تعدادی از طلاب نیز با حضور در سامانه ۴۰۳۰ مشاوره های لازم را در خصوص رعایت نکات و اصول بهداشتی به مردم ارائه دادند.

وی توجه به انجام صحیح امور کفن و دفن اموات را ضروری دانست و افزود: طلاب جهادگر استان، علی رغم وجود خطر انتقال ویروس در زمان انجام غسل و کفن و دفن اموات، این مسئولیت مهم را پذیرفته و در حال حاضر این امور به وسیله خواهران و برادران طلبه انجام می گیرد.

 افراشته افزود: فعالیت طلاب در فضای مجازی و گروه‌های مختلف در زمینه ارائه راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا، از مهم‌ترین اقداماتی است که بانوان طلبه در این ایام انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: تا روزی که کرونا نابود نشده است به نیت شهدای نظام سلامت مشغول تولید ماسک را خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha