پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در پیامی درگذشت آیت الله ابراهیم امینی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در پیامی درگذشت آیت الله ابراهیم امینی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ


محضر مبارک حضرت آیت الله محمد یزدی
ریاست محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

سلام علیکم
خبر رحلت عالم جلیل القدر؛ حضرت آیت الله امینی رضوان الله تعالی علیه موجب تألم و تأثر گردید.

سراسر عمر پربرکت این فقیه عالیقدر به نشر علوم اسلامی و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام اختصاص داشت و در کنار این فعالیت های علمی؛ مبارزات اثرگذار در انقلاب و همراهی با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از جمله خدمات شاخص ایشان است.

اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه؛ به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیت مکرم و جمیع دوستداران و ارادتمندان ایشان، از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن عالم ربانی که در سرآغاز ماه مبارک رمضان به جوار لطف حق پیوسته است، علودرجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.


سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha