جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله امینی

حوزه/خبر درگذشت عالم مجاهد و فقیه پارسا، آیت‌الله حاج شیخ ابراهیم امینی رضوان‌الله تعالی علیه، عضو مجلس خبرگان رهبری موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، درپی درگذشت عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله حاج شیخ ابراهیم امینی (رحمت‌الله علیه) محسن حاجی میرزایی با صدور پیامی، فقدان این عالم ربانی و مجاهد نستوه را تسلیت گفت و برای آن فقیه عالیقدر علو درجات را از خداوند منان خواستار شد. متن پیام وزیر آموزش ‌و پرورش به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم مجاهد و فقیه پارسا، آیت‌الله حاج شیخ ابراهیم امینی رضوان‌الله تعالی علیه، عضو مجلس خبرگان رهبری موجب تألم و تأثر  فراوان گردید.

 ‌این عالم جلیل‌القدر از سرمایه‌های انقلاب اسلامی و از  شخصیت‌های‌ ارزشمند و علمای بزرگ بودند و در تمام عمر پر خیر و برکت خود به نشر علوم قرآنی و ترویج معارف اسلامی و احیای ارزش‌های دینی و تعالی کشور پرداختند.

در طول مسیر انقلاب اسلامی این مجاهد نستوه، همواره از یاران صدیق حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و باهمت و تلاش والا، خدمات ارزشمندی را به ‌نظام اسلامی ارائه نمودند.

همچنین در پیشینه فعالیت‌های علمی و آموزشی ایشان حضور فعال و موثر در تالیف کتب درسی دینی دانش آموزان به چشم می‌خورد.

اینجانب فقدان این عالم بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، بیت مکرم ایشان، ملت شریف و بزرگ ایران، حوزه‌های علمیه و جمیع دوستداران و ارادتمندان ایشان، تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن  عالم ربانی علو درجات، رحمت واسعه پروردگار و برای بیت مکرم و سایر بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha