سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
توزیع

حوزه/ حجت‌الاسلام ‌علی لقمانپور از توزیع هزار بسته‌ غذای گرم به نیت شهدای روحانی در قالب رزمایش مواسات و همدلی در هر شب ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و فرمانده قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه امام جعفر صادق(ع) با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب  اسلامی مبنی بر رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، قرارگاه مقابله با بحران به همت تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی ایجاد شد.

وی افزود: قرارگاه مزبور برنامه مدون و منسجمی را با تلاش گردان‌های تیپ ۸۳ در قالب هشت کمیته فعال در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی و رفع نیاز خانواده‌های آسیب دیده از شرایط کرونا، سرلوحه امور خود قرار داد.

جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به توزیع هزار پرس غذای گرم هر شب ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های نیازمند ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انس بیش از پیش خانواده‌ها با شهدای والامقام و بر اساس برنامه ریزی این سازمان با همکاری قرارگاه مقابله با بحران امام جعفر صادق (ع) هر شب همراه با هر پرس غذای گرم، یک فلش کارت شامل مشخصات فردی و رزمی یکی از شهدای روحانی به خانواده‌ها اهدا می‌شود.

وی افزود: سه هزار و ۸۸۸ شهید روحانی در کشور داریم که حدود ۳۰۰ تن از آنان متعلق به قم است و با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی قرارگاه صورت گرفته، در هر شب ماه مبارک رمضان، هزار بسته معیشتی و غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha