شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
photo_2020-04-21_21-39-53 (2).jpg

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه‌کبری(س) پرند، گفت: طلاب و اساتید این مدرسه با حضور در بیمارستان فاطمه زهرا(س) رباط کریم ضمن اهدای ۱۰۵ بسته فرهنگی و ۶۰ لوح تقدیر از مجاهدت های کادر درمانی قدردانی کردند.

سمیه امینی، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه‌کبری(س) پرند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با تقدیر از حضور بانوان طلبه در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا، گفت: به منظور قدردانی از زحمات کادر درمانی بیمارستان فاطمه زهرا(سلام الله علیها) شهرستان رباط کریم، جمعی از اساتید، طلاب و کادر مدرسه علمیه حضرت خدیجه الکبری(سلام الله علیها) پرند با حضور در این بیمارستان ضمن اهدای ۱۰۵ بسته فرهنگی و ۶۰ لوح تقدیر از مجاهدت های خالصانه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان تشکر و قدردانی کردند.

وی در ادامه با اشاره به دعوت رهبر معظم انقلاب برای برگزاری رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، گفت: طلاب، اساتید و خیرین مرکز نیکوکاری حضرت خدیجه کبری(سلام الله علیها) پرند با لبیک به این دعوت رهبری در مرحله اول اقدام به تهیه و توزیع بسته ها و اقلام معیشتی برای طلاب نیازمند و خانواده های کم درآمد کردند و در مرحله دوم نیز بسته های معیشتی بین نیازمندان تحت پوشش مرکز نیکوکاری این مدرسه توزیع خواهد شد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha