جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 897677
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
نحوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی در گذشت مؤسس مدرسه علمیه المهدی(عج) رامسر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی در گذشت مؤسس مدرسه علمیه المهدی(عج) رامسر را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

اذامات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدهاشیی الی یوم القیامه

عروج ملکوتی عالم وارسته وموسس حوزه علمیه، خطیب ارزشمند جمعه، شاگرد امام صادق (ع) جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمدتقی نحوی که پس از عمری مبارزه و استقامت با قلبی اکنده از ارادت و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در ماه مهمانی خداوند سبحان، روح پاکش به ملکوت اعلی پیوست و در جمع اولیا، علما، شهدا و صالحان ماوا گرفت موجب تأثر و تألم  فراوان شد. بدین وسیله مراتب تسلیت و تعزیت خودم را به خانواده و فرزندان عزیزش و مردم متدین و مومن رامسر تقدیم می دارم

 این عالم ربانی در قبل از انقلاب با مبارزه و هدایت مردمی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)  و پس از پیروزی انقلاب در سنگر قرار گاه فرهنگی با خطبه های روح بخش و وحدت آفرین و حضور مستمر در جبهه های حق علیه باطل و تقویت روحیه انقلابی و معنوی و تاسیس حوزه علمیه این شهرستان و جذب جوانان مستعد و با ایثار و فداکاری به اسلام وانقلاب،خدمات شایانی را از خود بجای گذاشت. اینجانب از خداوند منان، علو درجات برای ان مجاهد  نستوه، و صبر جمیل و اجر جزیل برای فرزندان و بازماندگان محترم مسئلت می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha