دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قراملکی

حوزه/ سلسله نشست های آینه خودشناسی به همت کارگروه اخلاق و سبک زندگی هیئت اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، سلسله نشست های «آینه خودشناسی» به همت کارگروه اخلاق و سبک زندگی هیئت اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

این هیئت برای ماه مبارک با هدف استفاده طلاب و پژوهشگران دوره اخلاق پژوهی و همچنین عموم طلاب و علاقه مندان، برنامه های علمی و پژوهشی ویژه ای با عنوان «سلسله نشست های آیینه خودشناسی» در نظر گرفته است که با توجه به گسترش ویروس کرونا، این برنامه ها به صورت آنلاین و در فضای مجازی ارائه می شود.

سلسله نشست های آینه خودشناسی در طول ایام ماه مبارک رمضان با خوشه چینی از حکمت ۱۵۰ نهج البلاغه برای مخاطبان با ارائه علمی دکتر احدفرامرز قراملکی، استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار می شود.

این نشست ها در طول ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۶(یکشنبه ها ساعت ۱۷) از سامانه اسکای روم پخش می شود و دوره مربوطه نیز از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه آغاز شده که تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ بهره مندی از موضوعات مهم و کاربردی مرتبط با نهج البلاغه در ماه مبارک رمضان، استفاده از اساتید مجرب و متخصص، اعطای گواهینامه شرکت در دوره و برخورداری از حمایت مادی و معنوی از مقالات و فعالیت های پژوهشی مرتبط از جمله مزایای حضور و شرکت در این دوره برای مخاطبان ارجمند عنوان شده است.

لینک حضور در کلاس به صورت آنلاین (ورود از طریق گزینه میهمان)

http://www.skyroom.online/ch/u۸۸۱۱۱۱۰۰۵۶/ethics

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha