شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حرم سید علاءالدین حسین شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز از برگزاری ویژه برنامه «شب های عاشقی» در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم مذهبی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: با توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، امکان برگزاری مراسم مذهبی ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه نیست، به همین دلیل تلاش شده است تا در این ماه برنامه های مذهبی به صورت مجازی از حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «شب های عاشقی» اضافه کرد: این ویژه برنامه به صورت زنده و مستقیم از طریق فضای مجازی صفحه اینستاگرامی حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) پخش می شود.

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) تصریح کرد: برنامه شب‌های عاشقی شامل مناجات‌خوانی و راز و نیاز در طول شب‌های ماه مبارک رمضان می‌شود که در قالب این ویژه‌برنامه، ادعیه ماه مبارک، توسط مداحان استان فارس قرائت می‌شود.

وی زمان برگزاری و پخش ویژه‌برنامه «شب‌های عاشقی» را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این برنامه از روز جمعه، ۵ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب در ساعت ۲۳ از طریق صفحه اینستاگرامی حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز به نشانی astaneh.hoseini و صفحه کانون فرهنگی حضرت سیدالشهدا(ع) به نشانی kanounfarhangi پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha