جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران ضمن بازدید از مناطق یک و دو بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با جامعه هدف مراجعه کننده به مناطق بنیاد دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام حسن هنرمند امروز با حضور در مناطق یک و دو  بنیاد استان قم ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران مراجعه کننده به مناطق افزود: خدمت و رسیدگی به امور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خدمت به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های نظام اسلامی هستند و خدمت به ایشان خدمت به ارزشها و خادمان آنان اگر از سر صدق، خلوص نیت و با روی گشاده این خدمت را ارایه دهند از جایگاه ارزنده ای برخودار هستند.

حجت الاسلام هنرمند افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و به فرموده امام راحل خدمت به ایشان خدمت به رسول اکرم(ص) است، این اهمیت و جایگاه خدمت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده معظم شهدا که دو وظیفه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است را می رساند.

وی ادامه داد: باید نسبت به این وظایف با حساسیت و دقت نظر اقدام نمود، چرا که جامعه هدف ما شهدا، خانواده شهدا و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند، قشری ارزشمند که با گذشت از جان و عزیزانشان مایه عزت ، امنیت، آبرو و اقتدار نظام اسلامی شدند.

حجت الاسلام حسن هنرمند در پایان گفت: هیچکدام از این خدمات با ایثار و گذشت و صبر این عزیزان برابری نمی کند، خدمت به این سرمایه های نظام اسلامی  مدال افتخاری بر سینه خادمان شهدا و ایثارگران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha