جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ مجموعه بهداشت و درمان تلاش های گسترده ای در راستای خدمات رسانی به جامعه داشته و در کنترل شیوع ویروس کرونا اقدامات موثری انجام داد که قدردان آنها هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین طاهری در دیدار مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته سلامت گفت: مجموعه بهداشت و درمان تلاش های گسترده ای در راستای خدمات رسانی به جامعه داشته و در کنترل شیوع ویروس کرونا اقدامات موثری انجام داد که قدردان آنها هستیم.

وی گفت: مرکز خدمات حوزه نیز در کنار جامعه سلامت تلاش کرد تا با تشکیل ستاد بحران و تشکیل ۱۰ جلسه در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش کند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم بیان داشت: همچنین گروه های جهادی در ارکان مختلف حوزه تشکیل و ترغیب سازی برای مشارکت طلاب و روحانیون برای ثبت نام در سامانه سلامت انجام شد

دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات حوزه علمیه گفت: گروه های جهادی باعث افتخار حوزه در این ایام شدند و شاهد خدمات رسانی گسترده این عزیزان بودیم

وی افزود: در موضوع کرونا، طلاب و روحانیون با حضور جهادی خود کمک بسیار بزرگی به مجموعه سلامت انجام داده که قدردان آنها هستم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha