جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سفر یک روزه مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان به شهرستان شوش

حوزه/ در سفر یک روزه مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان به شهرستان شوش، در راستای کارویژه‌های روحانیت و راه‌اندازی مرکز تخصصی در شهرستان شوش، گفتگو و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به همراه حجج‌اسلام موسوی زاده و آل عامر، به شهرستان شوش سفر کرده و با مسئول، مدیر و اساتید این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، نخستین برنامه در سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه خوزستان و هیئت همراه به شهرستان شوش، دیدار و گفتگو با مسئول حوزه علمیه شوش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امام بود که پیرامون آمایش سرزمینی و بررسی کارویژه‌های روحانیت بحث و تبادل نظر شد.

همچنین یکی از مصوبات این نشست، «آماده شدن برنامه کار ویژه‌های روحانیت شهرستان شوش و ارائه به مدیریت استان خوزستان» بود که باید تا پایان خردادماه سال جاری انجام شود.

بنا بر این گزارش، «ادامه تحصیل در مقطع درس خارج فقه و اصول» و «راه‌اندازی مرکز تخصصی رشته‌های متناسب و موردنیاز شهرستان شوش» دیگر مصوبات و مسائل مطرح شده در جلسه مدیر حوزه علمیه خوزستان با مسئول مدرسه علمیه شوش بود.

لازم به ذکر است، پس از جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور با مسئول و مدیر مدرسه علمیه شوش، نشستی با اساتید این مدرسه برگزار شد که در آن علاوه بر توضیحات مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان نیز به سؤالات حضار پاسخ داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha