جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 898320
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
معاون آموزش استان گلستان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و برای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و آرامش خاطر داوطلبان، امسال آزمون مقطع عمومی سطح دو حذف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، جلسه معاونین آموزش حوزه های علمیه خواهران استان گلستان به صورت مجازی با محوریت پذیرش بر مبنای جذب فعال و شایسته گزینی با تاکید بر جذب و گزینش استعدادهای برتر برگزار شد.

در این جلسه،  خانم جمالی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل به عنوان معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را تبریک گفت و برای سرکار خانم داوودی غفران و رضوان الهی و حشر با ائمه اطهار (علیهم السلام) را مسئلت کرد.

وی بیان کرد: داوطلبان پذیرش مقاطع تکمیلی(سطح سه و چهار )، مقطع عمومی(سطح دو) و بازپذیری؛ فرصت «درخانه ماندن» را غنیمت شمرده و با توجه به تغییرات در شرایط پذیرش داوطلبان و سامانه پذیرش با مراجعه به وبگاهhttp://paziresh.whc.ir  و مراجعه حضوری به یکی از مدارس علمیه از منابع آزمون ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مطلع شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود کشور و برای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و آرامش خاطر داوطلبان، امسال آزمون مقطع عمومی سطح دو حذف شده است.

جمالی زاده با اعلام این که ثبت نام پذیرش مقاطع تکمیلی، عمومی و بازپذیری از تاریخ یکم اردیبهشت آغاز شده است، اضافه کرد: بر اساس مصوبه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، تمامی داوطلبان مقطع عالی سطح سه با دارا بودن معدل کل ۱۷ و بالاتر، از آزمون ورودی معاف می شوند.

وی درخصوص زمان برگزاری آزمون توضیح داد: زمان برگزاری آزمون مقاطع تکمیلی پس از برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ خواهد بود که زمان دقیق آزمون در آینده اعلام خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی، ابراز کرد: امید است با به‌کارگیری شیوه­های مؤثر اطلاع‌رسانی و جذب داوطلبان مستعد و شایسته، شاهد رشد و بالندگی حوزه‌های علمیه خواهران باشیم.

در ادامه جلسه، معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران استان گلستان به طرح سؤالات خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زینب IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    1 0
    کسانی که معدلشون کمترااز۱۷هست چگونه درحوزه پذیرش می شوند؟